söndag 26 februari 2012

Ser fram emot nästa år :-)

Den positiva konversationen med Eva Eva Eastwood fortsätter här.

Mitt meddelande
Hej igen Eva.
Ursäkta mig om jag börjar bli tjatig och efterhängsen...det är inte min avsikt.
Hittade en 47 låtar lång youtube länk med dina video/låtar vika jag inte hade hört alla. Hittade t.o.m en som verkligen jag tog in. Gissa vilken Egocentrisk som man är lite var och en:-) Härligt underbart...man kände sig ung igen med din musik. Datorn spelar dem hela tiden idag.
Noterade på vissa av dessa videos att du ibland har örhängen.
Jag har i hela mitt yrkesverksamma liv älskat att skapa men inte alltid haft den tiden att utveckla denna förmåga. Nu som pensionär har jag fått tiden att börja så smått att skapa fritt och höjden av lycka är ju när man får uppskattning för sina skapelser/prestationer. Du vet ju själv den känslan, vilket du verkligen visat och skrivit om på fb. Har ett förslag kanske lite framfusigt, men skulle mycket gärna vilja bli en av dina smycke designer, om du redan har flera. Du får mina smycken gratis får komma med egna ideer som jag försöker skapa du använder dem så att de blir fotograferade på dig, eller att jag ordnar fotogarferingen. Min Yngsta dotter har fotat till www.happyyou.se
Där kan du se/byta/hämta en del smycken som jag nämnde tidigare.
Foto av dig med mina smycken blir min reklam.
Du får dina peronligt utförmade smycken.
Ja vad säger du?
Tror du på denna ide?
Snabbkolla
www.svartek.se
Många kramar Kjell

Hej Kjell.
Åh jag blev så glad för ditt paket, hade du ju inte behövt men det rörde mitt hjärta.

Svar på din fråga då: Din ide är jättefin men jag kan inte få ihop något sådant i år. Just nu håller vi på med nya skivan som kommer i april,
massor av jobb men jätte kul. Sedan blir jag ledig några veckor i mars om jag har tur och 5 april drar turné igång.
Det är en stor lyckosak att få ha en egen designer, jag blir så glad för det du erbjuder men allt för i år är redan klart vad det gäller både kläder
och instrumentering osv.

Vi kan väl hålla det öppet till nästa år om du vill?
Nu är alla bilder och samarbeten i hamn och någon ytterligare fotografering kommer jag inte att hinna med.
Hoppas du förstår och att det är Ok.
Sen kommer jag förstås att använda örhängen du skickade på någon gig framöver. Det är bara en ära.

Mvh
Eva Eastwood

Inga kommentarer: