fredag 16 mars 2018

ASTROLOGI ...Har själv Solen Merkurius samt Venus i 9.de huset som bl.a står för intresse att bo utomlands samt mottaglig för "högre andlig fostran"

Har de senaste 5-6  åren bott utomlands minst en månad och bara njuter.

Jag deltog för några år sedan i en kurs att utveckla sin förmåga att få kontakt med människor som gått över till andra sidan dvs dött. Kursledaren Solveig Pihl en mycket duktig kunnig kursledare. Hade många trevliga kursdagar samt upplevelser/kontakter med "andra" sidan.
 Har legat lite lågt med detta en tid.

Vår dotter hade en kontakt via ett medium förra veckan och fick kontakt med vår bortgångne granne.

Idag var nog han med mig....Jag klyver och lastar björkved kör in den med en skottkärra, . Under arbetes gång lastar jag av veden från skottkärran bär in den i pannrummet. Plötsligt när jag lastar av veden ligger det en bit gammal målad golvlist i botten på kärran. Har en del gammalt virke men dessa ligger 3 meter från björkveden. Jag har inte ens varit i närheten av den högen.....Slutsatsen han var där o hjälpte mig. Kommer att försöka få kontakt med honom. Rapport kommer :-)

Inga kommentarer: