lördag 11 augusti 2012

Operatör TRE....NEJ Är lite trött på denna operatör och hur den behandlar sina kunder. Återger lite konversation jag haft senaste tiden med dem. Meddelande: Hej! Nu orkar jag inte med mitt Tre abonnemang längre!! Köpte min Iphone 3 i maj förra året med det förmånliga abonnemanget 99kr i mån med fri surf. På en gång upptäckte jag att det inte fungerade inomhus men tyckte telefonen var ett "lyft" mot den gamla kontanttelefonen jag hade haft. Är nu fyllda 66 år och orkar bara inte springa ut varje gång jag skall ringa eller någon ringer upp men inte går att tala med om jag inte springer ut. Av en händelse berättade jag detta problem för min bror Roland xxxxxxxxx som hade haft samma problem ingen täckning i sin lägenhet i Österbybruk och han hade fått sitt abonnemang avslutat dessutom fick han behålla mobilen. Jag har redan börjat ladda min gamla mobil med kontanter och önskar få samma förmån som min bror att avsluta abonnemanget. Kom sedan igen när Ni har fått täckning även hos mig i Klev 123 74791 Alunda. Tacksam för snabbt svar. Mvh Kjell

Inga kommentarer: