söndag 18 februari 2018

Har "legat lite lågt" både mentalt och inaktivitet på facebook på grund av virus. Har tagit mitt förnuft tillbaka och inser att jag vill vara lita social i alla fall :-)

Beklagar om mitt virus jag fick i min mobil  förorsakat problem för mina vänner men detta var utom min kontroll. Virus i datorn kan jag hantera men mobilen nja.....

I alla fall enligt min mobil/stegräknare gick jag igår  drygt 15000 steg igår när jag släpade ris från en rötskadat stor lönn som vi måste ta ner pga risk att den skulle falla ner vid en stormvind och förorsaka mänskliga lidanden.
Idag sågat med hjälp av vår son Tobbe ner all ved i lämpliga längder så att en "gammal gubbe" som jag kan klyva dessa till hanterbara storlekar,
Blir god värme nästa vinter.

Håller också på  att "gardera/förbereda" oss för ev stora energiavbrott.

Återkommer med info.


Inga kommentarer: